Skip to main content

4 Jun 2010

hmm , waaseyhh ! !
ri tok wak kiyah x keja,
eh2. adushh ckp sarawak la plak.
haha. hmm. q twun keja cm bese jela.
asek2 q je dtg awl. haha. da r malu asek kene tunggu aje pan shop
huhu. hmm.
ari ni b0wink r law xad kiyah.
byk tol keje ari ni kene wat.
huhu. cian kat aku aw. asek2 penat ajew.
=((
hmm. waaseyyh ! ! panas ati q bla ad uwank
muke xtwu malu ajak q kua.
woii. ko ingt ko sape hah nk kua ngn aku ??
geramm nye..
da aku xmau kua ngn ko. jgn r pakse aku ! ! buhhdushhh ! !
yahh.. naik angin sa 1 badn nie.
bad mo0d aje aku ari nie.
mcm2 hal lah, ! !
em q ad kwn. kwn lame r. xpenh tegur dy. p dy keje dekt ngn
tempt q keje.
budak ni blagak r. ! blgak nsem. pdh hal xnsem p0n.
bwu2 nie. dy ni ske ngn kwn aku.
syg giler dy ngn kwn q nie.
kwn q nie. kazen aa (farah)
cinte mati dy ngn minah nie aw.
q bese jew. bgs r. p mslh nye.
kwn q nie lngsng x lyn dy. xpnh ad ati kat bdk laki nie.
haha ! pdn muke kaw !
bdk laki ni name shah.
shah ni mang cnte gler r ngn kwn q ni.
p kesiann cnte nye d tolak begitu saje.
haha ! then. ad 1 petng nie shah g kt tmpt keje q r.
sbb dy nk q mtk tolong dy r sowh pujok kwn q nie.
adehh ~ q plak xpasal2 kne pujok.
xad mase r weii ~
hmm. dlm pd 2 gak.. shah ni da suke plak kt sowunk minah nie.
cntik r ~ cun giler r.
minah ni keje jual baju jew.
ni dialog kteowng...
.......

shah : oi. qyla. tolong aku .
qiqi : pahal ko ? q gk keja tok bh. ko mok apa gk ??
shah : q bngong ngn dyg eh.
qiqi : pahal gk lah ?
shah : syg bena q ngn dyg. tolong aku bh. pujok nya.
qiqi : nya bz kali.
shah : twuk eh. hmm. rindu q aku ngn dyg.. apa lh nya molah owh ?
qiqi : mun rindu kol jak nya ya.
shah : p mslh nya. ada jak alasan nya. then nya xmok angkt kol aku.
qiqi : ny bz la ya ngek.
shah : (memerhati seseorang) eh, ngga ko miak ya ..
qiqi : ni ? phl ngn miak ya ? ko tpikat ngn mpuan ya ka >?
shah : xlah, q nyk jak bh.
qiqi : ish ~ ko tok nank sewel. ko gila ka ? ko suka sapa tok ??
dyg or miak mpuan tok ?
shah : hmm. duak2~
qiqi : playb0y tol lah ! ! !
shah : (senyum) q asa.. q suka lah ngn miak mpuan jual baju ya.. pa nama nya owh??
qiqi : gila ! hmm. q mok q nyk mpuan ya ka > boleh jak ~ q agak mpuan ya. tyk nama, tgl ah cni, mtk no,tep0n nya then pdh ko suka nya. mok x q pdh pia?
shah : woi.. ! ! iboh lahh.. x gentlemen q lak.. malu aku ewh..
qiqi : boh pasan ilak . ok. q gak nya nektok..
shah : boh pia,. malu q ngekk.
qiqi : (terus g kat minah tu) hey ~ as'kum.. leh tyk ka ?
minah jual baju : eh.. wsslam.. aaa? tyk ? tyk apa ?
qiqi : pa nama kitak ? mtk no.tepon kitak lok ~
minah jual baju : (terkejut and blur) hah ??
qiqi : eh2..boh pk laen.. kamek bukn mok ngaco kitak. kamek just mnyampaikan hasrat kwn kamek jak.
minah jual baju : owh2.. hehe. ingt pa la tek. pk kamek.. kitak mntk no.tepon kamek..
qiqi : (ishh.. aku x lesbian) hehe. xda lah.. hmm. sapa nama kitak ? mtk no.tepon lok.
minah jual baju : nama kamek ka ? nma kmek jajan.. erm. mex xda no,tepon..public phone jak ad.
qiqi : aie. uwank nyk bena tok. kwn kamek mtk no.kitak. hmm, mun xpun.. kamek bwik no. kwn kamek ah kitak k. ad pen or kertas ?
minah jual baju : ad2. nok ni kwn kitak ya ?(tgh mencari)
qiqi : (tunjuk) ya nya.. nyalah mtk no.kitak..
minah jual baju : (sengih2) ok lah. mun ad masa kamek msg lah ngn kwn kitak ya.
qiqi : ok. k lah bye. as'kum
minah jual baju : ok2.wslm.
qiqi : ( menuju ke shah ) hmm. ok. da settle keja aku. so, q mok msok keja . bye!
shah : yarabbi.. malu aku ! sbar lok. relex lok..
qiqi : pahal ko ? mok pa gk ? da settle nak keja q ? pa gk ko mok ?
shah : berani na kwu ? xmalu ka ?
qiqi : q kan rock ? k pa mok malu.? sekati lah ~ k lah,.boh ngco aku gk. q mok msok keja tok.
shah : ok lah.. bye. thnks tolong aku.
......
eeeyuukkzz~ giler betine r mamat 2.
p lpas q msok keje..
adushh ! bt aku naiik anginnnnn ! ! !
ad ke patoott aku plak jadi mngse dy...
eee.... geli r.. ! ! !
xselese ! ! mnyesal ase tolong org
mcm dy 2 ! ! buaye daratttttttttttttttttt ! ! !
huhu ! nak aje lempang muke dy 2 ! !
hmmm. ari ni mang badm0od gler..
then q ase ngntok..
q mtk kua nk p tndas jap kt ah chong..
lesu je q jalan. xbemaye lngsung..
letih sgt
. huhu
ni s0wunkkkkkkkk ! ! ..
suare ( hye aqilah ! )
qiqi : spe plak pnggl nme q nie ?
org tua : hye aqilah ! kitak mok g cnie ya ??
qiqi : ( eyukkkzz ! ! org tue x sedr diri ni lagi ! ! ! ) pehl owg tue nie.
org tua : tunggu lok..
qiqi : ( buat2 xtwu jew then terus jalan)
org tua : aqilah.. ! aqilah... ! aqilah...!
qiqi : (tgh marah then terus bjln ke tndas tnpe mnghiraukan die) eee.. setan tol punye owg tue ! ! xmalu r ! sume owg dgr...
.....
argggggggggghhh ! ! sakit ati aku ! ! ! ! bt aku marah je ari nie ! ! !
hmm. ..=((

Comments

Popular posts from this blog

Second day at Wngsa maju

aku wake up lam kol 8 a.m *mybe ^^ . xbgn late da. still awl da skunk. haha . da bgn fuhh mang bored at my homiee tuhh ^^ xtaw nk wat pe an ? . member sume p kelass . tgl aku sorg at  umah . dah bngn tuh terosss ler p mandi , basuh baju , kemas umah and tido balekk HAHA! *dah xtaw nk buat ape kunk ? . Dalam kol 12 lebh kot bwu bngn . then relek relek japp dengr lagu . ^^ kol 2.30 chrsty and kiyah baru balek dari kelas *late pulak dyeowng ne balek umah . haha . xlame tuh lynda call ^^ ajak kua . inform at jerry . Dah inform . p first call jerry xleh coz dy off hp dy . call lagi bawu leh . then dy soh siap . okay ^^ . lam kol 3 lebih g tu ar zira dgn tijot baru sampi umah . wahh sowpinkk sakan dyeowg haha ^^ Lam kol 6 kott dyeowg otw amek ak at wngsa mju sambil tu text dgn jerry and lynda . Lam kol 6.50 jerry text kate nye jln jem so, dyowg amek at KL central . aku ok jer . jalan jem an xkesahh . hee ^^ pas tu aku terus p at stesn LRT wngsa maju ke  KL Central *rami gilerr orang

YESTERDAY WITH KIYAH

duit antik.. q ngn kiyah g kdai ems.. jual duit antik nie

~UwAnK TeEbiEyAt~

gurL uwank tbieeyat d0e! xtwu nk wt pe. s0,tngkp jela gmbr. h0bi aku bh! haha! aku,aa,kiyah n kak mas ad gak msuk ah ch0ng. adik t0key bh! haha! sp0rting d0e! :) skng nie sllu je dtg lewt law nk p keje ! huhu!