Skip to main content

Pantang , tunggu orang bila deal nak meet ni !

hi ! , Salam satu Malaysia, lama gila aku tak usik kau wahai belogg tercintaa. aku sebenarnya sangat sangat lah stress tau. dari pagi aku bagun sampai sekarang aku tak rehat. subuh tadi aku bangun sebab aku ada perhimpunan utk hari pulisss ke 210 dekat ipd aku. lepas settle majlis. around 1 petang macam tu aku and the geng balik rumah. and rest. aku wasep member study aku nak buat assngment around 2 pm aku cakap nak buat stdy group. padahal group stdy aku 3 org jer. haha

so yang respon dalam group sorang, yang sorang lagi tu. membuta kot. member aku yang bagi respon ni saleh. bdk bodigad. so aku aspect dia ni pon busy mcm aku. so aku bg tahu jom bt dekat kedai mamak around 2 pm. then dia bagi tahu kita buat assngmt dalam pkl 4. okay aku cakp. 

kol 4 cam tu aku dah sampai kat kedai mamak. so aku meet salleh dekat kedai mamak. tapi saleh bawak girlfrnd dia. so aku admit. no hal la janji xada yang mengedik and boleh discuss bab assgnmnt ni. kat situ aku tengok saleh memang tak leh focus dekat assignment so gerpren die je yg buat kan utk dia. aku banyak discuss dgn gerpren die jer la.

at the same time, member aku yg sorang lagi membuta tu wasep aku. member aku ni nama dia nia. so aku reply. aku tgu dia dekat bistrooo kedai mamak je laa utk buat sama-sama. die kata lewat sikit dia datang. aku pun jawab 'okay' . lepas tu aku siapkan mana yang patut jer.

sampai kehujanan lebat petir menyambung-nyambung aku buat dengan gerpren saleh ni tau. around pukul 6.30 saleh terpaksa balik perak. sebab dia ade hal so aku pun okay kan jela. at the same time die bawak mmber kerja dia. so saleh and gerpren die balik. tinggal lah aku sorang dekat kedai mamak sampai btry laptop aku habis. and mmber dia ni tak reti nak blaaaaa dari meja aku. 


terasa gak macam banggang bila duduk semeja dengan orang yang kita tak kenal nasib laa aku ni jenis mulut murai. tapi aku taknak lah berborak bersembang bagai. ntah bape minit cam tu. ade pulak geng geng kerja dia bawak bini bin depaaa ni lepak sekali kat meja aku. aku rasa cam ... arghh aku ni patung ke hape wey ??? terasa aku yang menyebok lepak dengan dieorang . first time aku rasa macam ni doh. mcm siak kan? 

and then aku terus wasep and call nia bertubi-tubi sebab aku tunggu dia dari pukul 6 petang kot tak sampai-sampai lagi padahal dudk dekat batu cheras jer pon. hm memang angin gak tapi aku bersabar der. around 8pm aku call lagi minah tu. mana lah dia ni. stress aku tunggu macam ni. aku ni pantang tunggu orang lama - lama mcm ni . sakit hati doh. and then she's reply. "nia otw" . okay selamat dalam hatiku berkata-kata. 

dalam pukul 8.45 malam dia dah terpacak depan mata aku buat muka tak bersalah and aku rasa 'huh' jer laa. paling sakit hati. dia bawak 'tunang' dia. omg. aku ni study dengan sape weh. dari first orientation sampai lah skrg aku rasa dia bawak 'tunang' dia ni aku rasa macam semakkkk weh . sebab ? aku ni nak discussion dengan nia bukan 'tunang' dia. oh no !

so aku telan liur jela. hm so sekrang ni dia mcam saleh. assgmnt 100% suruh couples dorang yang buat. aku ? suruh siapa? hm saket jiwa ade partner study mcm ni. so dalam discussion assignment 'tunang' nia yang banyak tanya dgn aku dpd nia (kawan sestudy) hm agak terkilan. tapi nk bt cam mana..

and aku rasa, this is last my semester nak discussion dengan dorang. better i ask budak lain. huhu tapi panss hati doh . dari pukul 6.30 petang camtu aku tunggu niaa.. baru kol 8.45 mlm dia muncul. sangat pedih hulu hatiku.. berapa jam tu wey 


tu jer la aku nak membebel. sakit hati jer. huhu tak tahu nak luah kat siapa. takde boyfriend. single life. memang macam ni. ade kawan giler giler pun baik aku luahkan dalam ni haha. k bye  

Comments

Popular posts from this blog

Second day at Wngsa maju

aku wake up lam kol 8 a.m *mybe ^^ . xbgn late da. still awl da skunk. haha . da bgn fuhh mang bored at my homiee tuhh ^^ xtaw nk wat pe an ? . member sume p kelass . tgl aku sorg at  umah . dah bngn tuh terosss ler p mandi , basuh baju , kemas umah and tido balekk HAHA! *dah xtaw nk buat ape kunk ? . Dalam kol 12 lebh kot bwu bngn . then relek relek japp dengr lagu . ^^ kol 2.30 chrsty and kiyah baru balek dari kelas *late pulak dyeowng ne balek umah . haha . xlame tuh lynda call ^^ ajak kua . inform at jerry . Dah inform . p first call jerry xleh coz dy off hp dy . call lagi bawu leh . then dy soh siap . okay ^^ . lam kol 3 lebih g tu ar zira dgn tijot baru sampi umah . wahh sowpinkk sakan dyeowg haha ^^ Lam kol 6 kott dyeowg otw amek ak at wngsa mju sambil tu text dgn jerry and lynda . Lam kol 6.50 jerry text kate nye jln jem so, dyowg amek at KL central . aku ok jer . jalan jem an xkesahh . hee ^^ pas tu aku terus p at stesn LRT wngsa maju ke  KL Central *rami gilerr orang

YESTERDAY WITH KIYAH

duit antik.. q ngn kiyah g kdai ems.. jual duit antik nie

~UwAnK TeEbiEyAt~

gurL uwank tbieeyat d0e! xtwu nk wt pe. s0,tngkp jela gmbr. h0bi aku bh! haha! aku,aa,kiyah n kak mas ad gak msuk ah ch0ng. adik t0key bh! haha! sp0rting d0e! :) skng nie sllu je dtg lewt law nk p keje ! huhu!