Skip to main content

Tugas Harian

Assalammualaikum readers, baru sekarang aku nak on blog aku ni. lama gila tak on kan. bekurun jugak lah aku tak jadi penulis blog kalau dulu kemain rajin nak post entry , okay syukur Alhamdulillah aku masih berdiri teguh sekrang dgn kerja yang tetap belajar tak lama  lagi nak start aku pun pening jugak nak handle tugas harian aku. lepas ni aku memang tak ada time nak riadah nak buat pelbagai aktivit memang tak ada dah. so aku kena focus stdy dgn kerja. 


InshaAllah aku boleh buat dengan yang terbaek, matlamat aku . aku nak and mahu kan apa yang aku nak selama ni. hope aku capai apa yang aku target selama ni , aku nak sangat gembira kan hati orang tua aku even sekrang pun aku masih terkial kial nak cari wang untuk keluarga aku. sekarang makin lama makin moden and harga semua makin meningkat dengan gaji pun kecik so nak tak nak aku kena korban kan masa aku untuk habiskan study aku di puncak alam nanti. 


Alhamdulillah dengan kerja sekarang aku makin menjadi matang dalm bab kehidupan ni dan aku boleh manage time aku dengan benda yang tak bape nak faedah sangat. aku kerja dengan nak tolong keluarga hidup dengan senang, walau ayah aku kerja sebesar mana pun aku tak heran sebab bukan duit aku tu duit ayah aku , aku sekrang anak sulung so cam mana pun aku kena iktiar cari rezeki. tugastugas harian aku sekrang as a admin dekat satu jabatan kerajaan. so aku banyak belajar dekat sini if dulu kerja aku memang busy dengan tidur tak lena dengan rehat tak cukup bila aku masuk admin sekarang ni Alhamdulillah hidup aku dah kira ok lah, dengan sabtu ahad boleh target nak g study. 


Hope sangat aku dapat habiskan study aku and harap sangat aku dapat naik pangkat hihi InshaAllah :) Act, rindu sangat nak bebelogging macam dulu aw, aduhai. rindu yang teramat lah. memang nak sangat jadi penulis blog macam sifu sifu yang lain sampai sekarang sifusifu lain kekal. aku je tak ada masa dengan bebloging :) . okay thats all for today ya. next entry will be update :) 

Comments

Popular posts from this blog

Second day at Wngsa maju

aku wake up lam kol 8 a.m *mybe ^^ . xbgn late da. still awl da skunk. haha . da bgn fuhh mang bored at my homiee tuhh ^^ xtaw nk wat pe an ? . member sume p kelass . tgl aku sorg at  umah . dah bngn tuh terosss ler p mandi , basuh baju , kemas umah and tido balekk HAHA! *dah xtaw nk buat ape kunk ? . Dalam kol 12 lebh kot bwu bngn . then relek relek japp dengr lagu . ^^ kol 2.30 chrsty and kiyah baru balek dari kelas *late pulak dyeowng ne balek umah . haha . xlame tuh lynda call ^^ ajak kua . inform at jerry . Dah inform . p first call jerry xleh coz dy off hp dy . call lagi bawu leh . then dy soh siap . okay ^^ . lam kol 3 lebih g tu ar zira dgn tijot baru sampi umah . wahh sowpinkk sakan dyeowg haha ^^ Lam kol 6 kott dyeowg otw amek ak at wngsa mju sambil tu text dgn jerry and lynda . Lam kol 6.50 jerry text kate nye jln jem so, dyowg amek at KL central . aku ok jer . jalan jem an xkesahh . hee ^^ pas tu aku terus p at stesn LRT wngsa maju ke  KL Central *rami gilerr orang

YESTERDAY WITH KIYAH

duit antik.. q ngn kiyah g kdai ems.. jual duit antik nie

~UwAnK TeEbiEyAt~

gurL uwank tbieeyat d0e! xtwu nk wt pe. s0,tngkp jela gmbr. h0bi aku bh! haha! aku,aa,kiyah n kak mas ad gak msuk ah ch0ng. adik t0key bh! haha! sp0rting d0e! :) skng nie sllu je dtg lewt law nk p keje ! huhu!