Skip to main content

BBM with old friends :) Ubai !


Hi ! act , memang tak sangka gila gila , bukan main lagi dekat FB duk tanya aku, betul ke ni aku budak sekolah rendah lama dia. ye lah aku cakap betul. sure, aku sedaya upaya ingat kan dia balik zaman silam dulu haha, dia terkejut tengok aku skrg . dulu kecikkecik mulut becok gaya macam jantan sekarang bukan main ayu  ! ayu ? ayu ke aku ni ? puuui ah ! releks ah bro . tu citer zaman mana , sekarang dah besar memang ah lain . ayakk ! Then dekat BBM dia buat status dekat aku jugak :) aku pun buat :)




HAHA tak sangka doe ! dulu dia bukan main debab sekarang ada kurus sikit ah . bajet je kau nyah haha :) macam macam ah kiteorang citer masa zaman kecik tu . aiyakk lawak gila kot. huahua. membuatkan dia teringat padaku. adalah mata ku. mata ku warna coklat dia ckp tu yang dia ingat aku sampai sekarang haha ! *bangga sikit :p . huahua


And then aku tag Ubai dekat Facebook :) bukan ape. bkan senang nak jumpa kawan kawan kita mase kita sekolah rendah dulu.lagi lagi aku ni hidup pindah randah . tu yangg excited gila !

This is Ubai picture with his sister :) Memang dia gemok tapi dia lawak gilaa ! even tak hensem ! haha

This is Ubai picture with his sister :) Memang dia gemok tapi dia lawak gilaa ! even tak hensem ! haha

Comments

Popular posts from this blog

Second day at Wngsa maju

aku wake up lam kol 8 a.m *mybe ^^ . xbgn late da. still awl da skunk. haha . da bgn fuhh mang bored at my homiee tuhh ^^ xtaw nk wat pe an ? . member sume p kelass . tgl aku sorg at  umah . dah bngn tuh terosss ler p mandi , basuh baju , kemas umah and tido balekk HAHA! *dah xtaw nk buat ape kunk ? . Dalam kol 12 lebh kot bwu bngn . then relek relek japp dengr lagu . ^^ kol 2.30 chrsty and kiyah baru balek dari kelas *late pulak dyeowng ne balek umah . haha . xlame tuh lynda call ^^ ajak kua . inform at jerry . Dah inform . p first call jerry xleh coz dy off hp dy . call lagi bawu leh . then dy soh siap . okay ^^ . lam kol 3 lebih g tu ar zira dgn tijot baru sampi umah . wahh sowpinkk sakan dyeowg haha ^^ Lam kol 6 kott dyeowg otw amek ak at wngsa mju sambil tu text dgn jerry and lynda . Lam kol 6.50 jerry text kate nye jln jem so, dyowg amek at KL central . aku ok jer . jalan jem an xkesahh . hee ^^ pas tu aku terus p at stesn LRT wngsa maju ke  KL Central *rami gilerr orang

YESTERDAY WITH KIYAH

duit antik.. q ngn kiyah g kdai ems.. jual duit antik nie

~UwAnK TeEbiEyAt~

gurL uwank tbieeyat d0e! xtwu nk wt pe. s0,tngkp jela gmbr. h0bi aku bh! haha! aku,aa,kiyah n kak mas ad gak msuk ah ch0ng. adik t0key bh! haha! sp0rting d0e! :) skng nie sllu je dtg lewt law nk p keje ! huhu!