Skip to main content

s t i l l . h e r e . w a i t i n g . f 0 r . y o u

emo love quote Pictures, Images and Photos


As I look into your eyes

I can't seem to look away
I get lost into the moment
Each and every day
You thought I didn't like you
You thought that I moved on
But to tell you the total truth...
My feelings aren't gone
I'm still here, still waiting
For us to finally be
I'll stay here for as long as it takes
For you to be with me
I'm still here inside your heart
I'll never give up on you
You'll never find anyone else
Who loves you like I do
I'm still here just waiting
For you to finally realize
I'm still here waiting for you to see me
How I see you through my eyes


jordyn jaw dropper Pictures, Images and Photos


you are my sunshine my only
sunshine you make me happy
when skys are grey

Comments

Popular posts from this blog

Hello 2023 ! berat badan mendadak

Hello 2023. My first entry to post this year. uish  . i feel like alhamdulillah dapat stay lagi this year with orang-2 yang aku sayang. Syukur .  aku sebenarnya stress lately, bayangkan berat badan aku naik mendadak u know. aku tak tahu lah kenapa sekarnag ni rasa mcm tak semangat je nak buat something dgn keadaan skrg mcm ni. asik badan naik je. makan tak menentu. habis produk kurus aku amik. bayangkan aku sebelum kawin struggle gila nak kurus . nak pikat hati suami. sebab kan dia aku usaha nak kurus. sebelum aku kenal suami aku. berat bdn aku 78kg tak silap pastu aku cuba nk nampak kurus depan dia.  aku berjaya dapat turun berat badan aku. so sampai lah berat badan aku 67 kg. memang aku rasa bnyk sgt perubahan aku semasa kenal suami aku. so bila decide nak kawin tu. makin bertambah berat bdn aku after aku accident kaki aku problem masa jogging. so aku cuti jogging dari before kwin sampai after kawin. dari berat bdan aku 67 makin meningkat ke 85 kg. aku tak tahu lah nak ...

B o r e d

 Really Really Bored ! Tension Tension Tension ! What can i do now ? arghh !  Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored Bored B...

BEN ASHAARI & LYSSA SECRET : Antara dua blog

  salam ceemuaaa ! wahh ! waahh ! dua orang bergabung dalam 1 segmen memang terbaekk lahh..  Heyy guyss ! if nakk joined cam bese lah kena letak banner :) , Klik SINI and SINI sama je segmen nehh . just blogg yang berbezaa :)  Soalan : Apakah persamaan di kedua-2 belog ni?   dieorang nehh manyakk followers. manyakk entry yang menarikk perhatian followers. entry dieorang best-2. suka baca ! Soalan: Berikan pendapat macam mana nak majukan blog mereka ? blog mereka dah pemes dah. takyah majukan pun dah ramai followers nak follower mereka. Lagi pun, merka banyak tips and Tutorials yang menarik. Saya patut belajar daripada mereka. **** Segmen akan tutup pada jam 8 malam ini !