Skip to main content

20 APRIL 2010 !! SHITTT !

Yahhh! skit ati q !
phl lah leh jumpa owg yg xreti malu nie hah!?
phl nk cri aku ? giler pnye org ! gatal ! da tue p0n msh gak nk gatal !
owg tue xsedar diri ! yahh! kuwank aj0w da aku nie !
da tw owg xske! msh gak trhegeh2 cari aku ngn aa !
skli q jumpa die! siap lah!
owg tue nie mang xtwu mlu ! kat fb ! dy member fb !
2 r psl cri aku ngn aa kt tempt keje !
ad ke ptt q tgh keje dy leh cri aku?
mang xgune punye owg !!! benci nye ! da la bz b0dy hal aku !
sume dy nk twu psl aku !
shiiiit ! wtf ! ari nie plak c aa xad !
dy off day ! so aku ngn kiyah jela keje!
nasib aa mang ok la !
sbb xjumpe ngn owg tue nie !
cm nie dialog nye ! first ly aku ngn kiyah brbual..

kiyah: k0w x syg nya ka?
(ko xsyg die ke?)
qieylz : gla k0w! spruh mti q syg nya ya ngex ! mati idup pn q xkn lupk nya ya bh!
(gler k0 ! spruh mti q syg die 2 ngek ! mati idup pn q xkn lupe kn dye !)
kiyah:dah yah cm nie lh nekt0k?
(dah 2. cm nea r skng nie? )
qieylz:hrum! q ntik nya bh! mun nya ad uwank len. x hal lh ! pa leh wat.
(erm.! q tgu dy je ! lau dy ad owg len. xpe lah ! pe leh wat !)
kiyah: gk wak mok ntik nya ya?
(msh gak nk tgu dye ?)
qieylz: aok eh ! huhu! (wat muke heran..sbb ad owg prhatikan)
(yela! huhu! )..w0w! shiiiit! xguna nk miak laki t0k !( bgun dri krusi pergi kt ah chai (kwn t0key) )
(w0w! shiiiit ! xgune nye punye laki ni!)
kiyah: pahl kow???
(kow knpe)
qieylz:tngga kow. n pusing blkang !!
(kow tgok n pusing blkang !)
kiyah: (bluur..)
Owg tue x sedr diri : hye aqilah !!! (dgn senyuman menjijikkan aku )
qieylz: ?? (diam)
owg tue x sedr diri : eh ! ctok duhal tax keja oohh!
cak na kedey t0k? bruk bukak ka? mex tnyk t0k ! bruk bkk ka kdey t0k?
(dtng menghampiri aku ! p aku lari kt kiyah )
(eh ! kt sini rupe nye awk keje ea! cntik nye kdai? bru buka ke? sy tnye nie ! bru bkk ke kdai nie?)
qieylz: (diam) sikkkk !!! da lamk bkk! pahal????
(tak!!! da lme da bkk ! npe? ) (dgn kasar nye aku mnjwab )
owg tua x sedr diri :(pusing sekitar kdai 2 then tgok2 lptop) (lam hati aku! mcm lah ad duit nk beli ! setkt main fb pon kne g cc gak!sengaje!) (dlm pd 2 gak q g meje opiz! q bz kn diri q nie !kiyah lak ikut b0nt0t owg tue 2 !)
qieylz: huh!!! ( mengeluh dgn ksar ! )
owg tue xsedr diri : (dtg mnghmpiri aku )
ad sik ya lptop hp ny k windows7?? ad sik? mex tnyk t0k!! (dgn snyuman yg mnjijikkan aku!!)
(ad tak yg lptop hp yg gune windows7)
qieylz: (diam n bg isyrt pd kiyah) (lam ati ku ! ish! owg tue nie ! setan t0l! da twu snrai kt lpop da ad wndows7 wt pe tnye kt aku ag??!!! shiiit!! eeeii! da la gatal nk mamp0s! )
owg tue xsedr diri : owhh~ xhal lah! bye2 aqilah! (dgn lambaian yg xsedr diri 2! da la tue!)
kiyah: aku nngga nya suka k0w bh!
(aku tgok dye suke kow laa)
qieylz: hey! ngek k0w! smpey mati ati q xkn brubh bh!
owg tua ya! nank xsedr diri da tua!!ati khas untok sowg yg q syg bh! ad x mlm ya kita kua lalu pan jual burger? nya ad nk? cnie2 kita g nya msti ad! xheran ka k0w? (dgn panas ati q brcrita dgn kiyah)
(hey! ngek k0w! smpai mati p0n ati aku xkn berubh! ati aku mang khas untk sowg yg aku syg! owg tue 2 nank xsedr diri! ad xmlm yg kita kuar lalu dpn jual burger? dia ad kn? kt mne kita prgi msti dy ad! x hairan ke k0?)
kiyah:aok eh! ad ari ya nya gak cc kita! nya crik kwu bh! time ya k0w mok kua! tngl lah c aa bh lam cc ngn owg tua ya! owg tua ya nnyak kow bh. nya mdh ngn aa yg kwu t0k bait! ok! tnggi! bdn kow! ko kck! yahhh! gelik q sa nya pdh cm ya ngn aa! (dgn muke geli yg d buat2 oleh kiyah)
(yela! ad ari tu dy g cc kita! dy cri k0 ! time 2 ko kuar ! tngl lah c aa ngn dy kt cc !owg tue 2 tnye ko kat aa! dy ckp yg ko nie baik.! ok! tnggi! bdn ok! ko cntk! yahhh! geli ase aku dy ckp g 2 kt aa!
qieylz: damnnnn shiiitttt!! gila!!! stupid en0ugh! yahhh! geram da ku!
(da bis brbual2 ngn kiyah! kiteowg smbung keje! then q pk ape yg d ckp kn oleh kiyah n aa! ptt lah slme nie dy nk twu umh aku kt mne! xpe2..c n wait ajew la! twu la q nk wt cm nea! )
ATTENTION ! ! !
[Law nk twu sape owg tue 2. seacrh facebook dy:> bujang sanny]

Comments

Popular posts from this blog

Second day at Wngsa maju

aku wake up lam kol 8 a.m *mybe ^^ . xbgn late da. still awl da skunk. haha . da bgn fuhh mang bored at my homiee tuhh ^^ xtaw nk wat pe an ? . member sume p kelass . tgl aku sorg at  umah . dah bngn tuh terosss ler p mandi , basuh baju , kemas umah and tido balekk HAHA! *dah xtaw nk buat ape kunk ? . Dalam kol 12 lebh kot bwu bngn . then relek relek japp dengr lagu . ^^ kol 2.30 chrsty and kiyah baru balek dari kelas *late pulak dyeowng ne balek umah . haha . xlame tuh lynda call ^^ ajak kua . inform at jerry . Dah inform . p first call jerry xleh coz dy off hp dy . call lagi bawu leh . then dy soh siap . okay ^^ . lam kol 3 lebih g tu ar zira dgn tijot baru sampi umah . wahh sowpinkk sakan dyeowg haha ^^ Lam kol 6 kott dyeowg otw amek ak at wngsa mju sambil tu text dgn jerry and lynda . Lam kol 6.50 jerry text kate nye jln jem so, dyowg amek at KL central . aku ok jer . jalan jem an xkesahh . hee ^^ pas tu aku terus p at stesn LRT wngsa maju ke  KL Central *rami gilerr orang

YESTERDAY WITH KIYAH

duit antik.. q ngn kiyah g kdai ems.. jual duit antik nie

~UwAnK TeEbiEyAt~

gurL uwank tbieeyat d0e! xtwu nk wt pe. s0,tngkp jela gmbr. h0bi aku bh! haha! aku,aa,kiyah n kak mas ad gak msuk ah ch0ng. adik t0key bh! haha! sp0rting d0e! :) skng nie sllu je dtg lewt law nk p keje ! huhu!