Skip to main content

~KeCeWa~

26 FEBRUARI 2010
FRIDAY
11.45 P.M
huhu
dun no mau st0ry cm nea!
:(
anyway ma feel chngat9 kcwe
huhu
time 2 gax ase cm da ending l0ve jex
p ase cm xsngg0p d0e!
pe yg q type nie
antre p0em or st0ry
huhu
~L0VE ENDING~
KECEWA!
mula nya hati ini sangat gembira bersama
insan yang ku sayangi
hari-hari yang indah
bersama insan yang ku ingin miliki
terasa diri ini sangat di hargai
akan tetapi setiap perhubungan
ini adakalanya
membuatkan diriku sedih terhadap
insan ini..
dengan kesabaran yang ada dalam diri ini
aku terima dengan apa yang berlaku
ke atas diriku
se0rang insan yang aku sayangi
selama ini
akhirnya berpisah juaaaa..
sedihnya tidak dapat di bendung lagi
aku redha dengan ketentuan-MU
Malam itu juga,
aku mencari bulan di malam yang sepi ini
sungguh hampa dan kecewa
kerna pada malam itu bulan
tersebut tidak menunjukkan dirinya
aku terasa sedih bila mengingati kenangan
bersama insan yang aku sayangi
selama ini pergi dariku
Walau bagaimanapun,
pada pagi yang dingin itu
aku bangkit dari kamar ku
lalu aku keluar mencari bulan
yang tidak menunjukkan dirinya
pada malam nan hari
sesungguhnya,
kehadiran bulan yang ada
pada pagi itu
hatiku sayu menahan sebak
kerna aku pasti
bulan yang tersergam pada pagi ini
tidak seceria seperti hari-hari yang lalu
aku berfikir sejenak
mengapa bulan menunjukkan dirinya
pada pagi ini..dengan
keadaan sedemikian rupa?
akan tetapi aku merasakan ada sesuatu
yang berlaku di antara
hubungan aku bersama insan yang aku sayangi
Wahai Kekasih,
sesungguhnya ini yang terjadi
di antara kita berdua
aku terima dengan keadaan yang memilukan hatiku
kerna selepas ini
kita tidak dapat bersama lagi
sungguhpun aku tak rela
tetapi dengan keputusan yang ada
kan ku terima perpisahan ini
Wahai Kekasih,
janganlah kau bersedih
ingatilah saat yang indah bersamaku
kan ku catat namamu
di diari hatiku buat selama-lamanya
aku berterima kasih kepadamu
kerna kehadiran mu telah menyerikan hari-hari
yang indah ketika kita bersama
sem0ga dirimu berbahagia dengan insan yang dapat
membahagiakan mu..AMIN
dan maafkan lah aku
selama mengenali aku ketika pahit dan manis
bersama-bersama.
Ingatilah daku dalam setiap d0a mu wahai kekasih
Setiap Detik dan Waktu
akhir kata dari ku..
aku akan kenangkan dikau
sejuta kenangan bersama mu,
merindui mu,
mencintai mu,
menyanyangi mu,
dan sentiasa mengingati mu
walau sesaat pun berlaku.
:)
*;%
*%;*%;*%
*%**;%;**;%*;%*
*;%*;%%;*%;*

)i(
( )
Nie sejambak bunga yang direka khas
oleh
AQILAH SUHAIMI
untuk
seseorang
yang disayangi
*MOHAMAD HUZAIRI SHAH HUSSIN*
(>'"<)
( ';' )
(,,)(,,)
hehe..!!
(>"'<)
('; ' )
(")(,,)
Nobody..
(>"'<)
( ' ;')
(,,)(")
Looking..
(>"'<)
( ... )
(..X..)
puuuuuuuuuttt!!
SPECIAL 4 U!!
hehe!
i hope u epy always
:P

Comments

Popular posts from this blog

Second day at Wngsa maju

aku wake up lam kol 8 a.m *mybe ^^ . xbgn late da. still awl da skunk. haha . da bgn fuhh mang bored at my homiee tuhh ^^ xtaw nk wat pe an ? . member sume p kelass . tgl aku sorg at  umah . dah bngn tuh terosss ler p mandi , basuh baju , kemas umah and tido balekk HAHA! *dah xtaw nk buat ape kunk ? . Dalam kol 12 lebh kot bwu bngn . then relek relek japp dengr lagu . ^^ kol 2.30 chrsty and kiyah baru balek dari kelas *late pulak dyeowng ne balek umah . haha . xlame tuh lynda call ^^ ajak kua . inform at jerry . Dah inform . p first call jerry xleh coz dy off hp dy . call lagi bawu leh . then dy soh siap . okay ^^ . lam kol 3 lebih g tu ar zira dgn tijot baru sampi umah . wahh sowpinkk sakan dyeowg haha ^^ Lam kol 6 kott dyeowg otw amek ak at wngsa mju sambil tu text dgn jerry and lynda . Lam kol 6.50 jerry text kate nye jln jem so, dyowg amek at KL central . aku ok jer . jalan jem an xkesahh . hee ^^ pas tu aku terus p at stesn LRT wngsa maju ke  KL Central *rami gilerr orang

YESTERDAY WITH KIYAH

duit antik.. q ngn kiyah g kdai ems.. jual duit antik nie

~UwAnK TeEbiEyAt~

gurL uwank tbieeyat d0e! xtwu nk wt pe. s0,tngkp jela gmbr. h0bi aku bh! haha! aku,aa,kiyah n kak mas ad gak msuk ah ch0ng. adik t0key bh! haha! sp0rting d0e! :) skng nie sllu je dtg lewt law nk p keje ! huhu!